Snabbronk

Nu har jag entligen traskat tillbaka efter en hård natts slit och satte mig direkt vid datorn och drog meck ena redig speedronk, så att säga.
Med detta menas förstås att det gick fort utav skrörn för att det skulle vara över, detta p.g.a. det sena klockslaget.
Ingen höjdare var det dock, men ändå helt OK och ytterst behövligt!
Inget vida sprut blidde det heller må jag säga... liten ronk = litet sprut, så funkar det.

PS. drog meck 2 ronkar även igår, får icke förglömmas. Dessa två vår å andra sidan riktiga klass1 ronkarrrrrmn. tog säkert ena halv timma vardera.
 
natti natti mina små ronkpäjka and NEVER STOP RONKIN' IT!  

/RonkaBilly

Kommentarer
Postat av: Ronka-Deezy

Kul inlägg :)

2008-06-24 @ 19:00:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0