Nostalgironket

Ja då var dagens ronk ur världen.
Det var mycket skönt och päcka känner sig otomordentligt till freds!
Det första man undrar när man ser detta inlägg är "förhudligen" vad ett så kallat "Nostalgironk" är för nått. Jomen se det ska jag berätta för deck se, att ett nostalgironk är ett gammalt hedeligt ronk i dushen. Kan även gå under benämningen "Duschronk", men eftersom det var i denna heliga dusch jag som olovlig startade min karriär som professionell kukronkare, så är det lite nostalgikänsla över att än en gång stiga in i den och skinna av.
Givetvis är detta bara ett av alla otaliga ronk som går under genren, men oxå ett av de bästa.
Hur som hälst så funderar jag på att ta en "day off" i morgon, men livet som kukronkare är i högsta benämning oförutsägbart så man kan aldrig vara säker.
 
Tack ska ni ha för att ni tog er tid att ta del av mitt ronk mina herrarrrrr. "Ronket gör det goda godare"
/RonkaBilly


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0